saknat mej ?

Hejsan, jag kom hem halv 9, först drog jag och träffade tjejorna,sen drog vi till söder, men vi fick typ inga pengar där, då drog vi till drottning gatan, och gick runt där lite.. Haha när jag gick med Lina stog de en kille gubbe vettefan han va typ 25 eller nåt, han bah: Ge mej pengarna, ge mej pengarna. Vi bah: Men vafan ?? Haha så skulle vi gå därifrån då va de några andra killar som typ gick efter oss vi bah sprang fort som fan haha x) Sen typ gick vi och käka på Taco bar,ja och Lina delade hehe :D Och när vi satt där blev de ju lite bus såklart vi sniffade salt hahah alltid lika kul xD Vi typ gick in på toaletten alla 4 när vi gick ut igen alla typ kollade haha xD Sen gick vi ner igen jag och Mickis köpte en Ben & jerry's och delade på den, haha jag delar alltid allt med alla.Sen skulle vi gå på toaletten så vi in på PUB och missbrukade parfym haha Lina sprutade fett mycke på Mickis den luktade seriöst röv så Mickis också HAHAHAH xD Sen gick vi lite mer..Så skulle Mickis och Emely hem, så vi drog till tåget, jag och Lina drog till globen och Mickis och Emely drog hem.När jag och Lina satt på en bänk kom de några killar som va Hammarby nördar dom skulle typ kolla på match, vi satt där och sjöng: Bu för Hammarbuuu, vi hatar Hammarbuuu.. Hahah kulkul xD när vi va där köpte jag ett dif halsband (: ( bilder kommer sen )så gick vi där lite och fick lite pengar.HAHAHAH massa flumm blev de x) sen skulle vi tillbaka till tåget då blev de något fel på min hjärna eller något ja kunde inte säga afghanistan ja sa typ: Hejsan, vill du ge lite pengar till barnen i asgafnistan.. Hahah ojdå :$ Hahahah sen när vi gick på tåget sa jag:Planarat in i minsta detalj..HAHAHAH sen när vi satt där på tåget kom de massa stationer som va fel vi bah : men wtf är de här ? Så kom vi till nån station som hette Trångsund vi bah : vi går av här, då hade vi gått på fel tåg !! HAHAHHAHAHAHAHAHA shiiit så skulle vi fråga någon, vart vi va och hur vi skulle komma där ifrån så missade vi tåget tillbaka asså hahahhade va ingen där heller vi va helt ensamma :S Men så frågade vi en tant tjej kvinna något ? Hon pratade i telefonen, hon bah till den hon pratade med : Aa men vänta ett ögonblick de är två söta tjejer här som undrar vart dom har hamnat.. Nahahahah !!! Men hon viste inte vilket tåg vi skulle åka för att komma hem..Men sen kom de en kille som va jätte snäll och hjälpte oss skit gulligt av han..Så vi satt där och väntade på nästa tåg..Sen kom rätt tåg iaf... Så satt vi där och jag råkade rapa högt som faaan så tanten som satt framför oss satt och asgarva haha och 3 andra gubbar typ också haha juste Lina hade sina fötter på baksidan av en stol som ingen satt på och gubben som satt på den brevid bah: Kan du sluta sparka ?!...Tack... Hahah sen satt vi och gjorde små luft rapar, haha vi är små och omogna, va barn så länge ni kan gott folk !! Haha aa sen när vi gick av tåget gjorde jag största mega rapen så Lina stog och hyper garva hihi (A) Sen träffa vi Micha och hade lite skojjigt med henne,sen drog Lina hem och jag och Micha drog till ABF och satt och snacka med folket där.Sen drog jag typ hem till helvetet -.-' Käkade lite och sånnt skit.. Oj hahah de blev ganska lång inlägg hoppas att ni orkar läsa "/ Min dag har vart skit bra iallafall och nu ska jag faktist sova är sjukt trött känns som klockan är typ 7 och att jag ska gå till skolan om en timme.. Aja jag lägger in bilder imorgon I promise ! God natt pussar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0