ingen rubrik

Jadu, var ligger landet där man böjer bananerna.. De kan man ju undra..
Nu sitter jag och kollar på typ 3 pers i webb, riktigt kul faktist.. Heheh
är ganska trött så ska väl gå och sova om typ en timme eller nåt ?
Haha idag är de 8 stycken som har frågat om jag har pojkvän alla
som frågade är killar också, haha vad är de för ryckten nu då ? Tss
ja de kan man ju också undra.. Jaja vad ska man nu skriva då?..
Jag kanske hinner skriva innan ja drar till skolan imorron, jag börjar
halv 10 så jag tror att jag hinner de. Juste Mickis är inte sjuk längre
woohoo. HAHAH


' svennebanan säger:

muu (:


Suvuh| webba? säger:

säger kossan hannah


' svennebanan säger:

alltid (:

Höhöh aja nu kommer lite bilder från mitt lilla liv hare king pussar





Vi bjuder på oss själva, lev och ha kul förfan,
ett gott skratt förlänger ju livet muu :D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0