I'm sorry bitches ;)

Hejsan, har inte kunnat skriva idag, efter skolan och allt
va jag med Elin och Hanna, vi va vid en lekpark och hade
lite skojj hehe, de vi gjorde är hemligt nahah x) Sorry för
de.. Menmen imorgon slutar jag som alltid 11, kanske
drar hem lite eller så väntar jag i skolan på Elin och
Hanna. Haha alltid lika kul att umgås med dom..
Heheh asså asgarv xD Hah nej ja skojjar ja har bara
tråkigt (:  Jag har duschat nu också, riktigt skönt man
kan ju inte påstå att jag va så fräääsh ;D Haha typ
sand i håret och ja massa men nu är jag frääsh igen
hähäh tur de :D Jaja nu har jag andra saker som jag
måste göra ooh shit jag har prov i morgon och glömde
sakerna i skolan så kan inte plugga -.- Nu kommer
de här provet också gå åt helvete menmen sånnt får
man leva med när man är ung och dum hähä :D
Bilder från idag kommer sen jag tror att Elin kanske
lägger in lite bilder för min mobil har ju muppat sej
så jag kan inte, kyssar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0