hahah riktigt asgarv

Hejsan, vi slutade halv 2 idag men vi skulle sluta
3 så de va ju najjs. Haha på sista lektionen
( engelska ) satt jag & prata med Mickis &
Linis, haha så började jag garva och kolla på
Micka, jag skulle bara driva med henne men de
slutade med att jag satt & asgarva hahah
herregud.. Sen när vi skulle hem gick jag
& Micka med Lina, sen började de regna
faan tänkte jag, men Micka kunde ju rädda
oss för hon hade ett umberella i väskan?
haha så skulle vi gå i skogen, & Micka
skulle checka nån jävla trollerilåda prata
hon om jag bah: Whaat ??! Haha a så
gick vi där hon bah: däär är den ! Haha
så skulle vi gå och kolla vad de va ingen
jävla trollerilåda va de iallafall hehe..
haha så gick vi där och Micka tryckte upp
en jävla påse med hundskit i mitt face
( nästan ) haha tack så jävla mycke för
den gumman (: Haha kul va de iallafall.
Nu ska jag plugga engelska -.-
vi har läxa till imorgon ja fattar inte ens
vad läxan är ? Menmen jag har matte prov
på fredag också.. Procent igen "/ Asså jag
kan verkligen inte de, så ska Micka förklara
så ritar hon nån jävla ring och skriver typ 4
och gör massa streck, haha de fattar ja inte..
Aja nu måste jag plugga, :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0