God morgon

Allt bra med er ? Allt är faktist jätte bra med mej,
nu har folk börjat fatta att jag skriver här igen för
nu har jag ganska många läsare men ingen
komenterar.. Skulle vara jätte kul om alla kunde
komentera lite. Jaja idag ska jag nog inte göra
något bara chilla galet tror jag, ja är skit trött iaf.
Vart fan är solen nu då ? Jag ville ju vakna och
gå ut och kämpa på att bli brun nejnej de går
ju inte.. Hmm nu ska jag käka lite, jag skriver
ju såklart sen, sakna mej inte för mycket nu
bara ja vet ju att ni älskar mej, och att ni
ser upp till mej, men jag kommer ju skriva
sen igen så då kan ni läsa om mitt bästa
liv igen hahah låter som jag aldrig kommer
skriva igen ? Tss men de kommer jag
bye bebbuh :* <33

( Nya bilder kommer sen iaf dom från kamran asså
jag hatar min mobil nu för att de inte går att lägga in bilderna
men jaja )


Kommentarer
Postat av: emely

hehe ja =p

2009-05-04 @ 08:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0