förlåt för dålig uppdatering !

Hejsan :D
Jag har inte kunnat uppdatera idag,
när vi slutade drog jag hem gick
med Mickis, vi pratade om lite skit,
haha vi behöver inte ta upp de här..
Sen drog ja till kusiner och moster
när jag hade varit hemma i 2 minuter..
Jaja imorgon ska ja in to the stockholm
med Mickis Lina och Emely så ingen
skola yeees ! haha vi ska gå med sånna där
grejjer så ska alla komma och lägga
pengar i den, så om ni ser oss stå
där och skrika och flumma Linda Hanna
och Becca kanske också är där..
Så om ni ser oss kom och prata gott
folk ! Lägg ner lite pengar också ;D
Haha pengarna kommer komma
till något land venne vilket de va ?
Men till barn som har de svårt iallafall..
Guud asså fan va hemskt att vissa har
så jävla dåligt? Jag vill bara dö om jag
bråkar med någon.. Men barn i andra
länder blir misshandlade, sålda och
jag vet inte vad nej fyfan asså de är inte
rätt "/ Men lugna gott folk, vi här i gammla
goda sverige kämpar för er ! Menmen
nu måste jag fixa lite grejjer som alltid
* mega suck * Och sorry inga bilder
ni vet ju säkert varför :( Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0