dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering idag,
jag och pappa har åkt motorcykel
med min kusin hela dagen sen
käkade vi donken och drog hem.
Vi va inte hemma så länge sen
drog vi ut igen men nu är jag hemma
ska snart dra neråt I think, och vara
lite social med brorsan och mamma
som kom hem idag :D:D:D:D
dom va någon stans på turnering.
haha bara för att ja inte vet vad jag
ska skriva så kan jag ju berätta
att Maria inte ska ha glasögon längre.
Och Maria jag vet att du kommer
läsa de här och vi kan ju nästan inte
prata med varan längre vi går ju inte
i samma grupp nu och har nästa
aldrig lektioner tillsammans och när
vi träffas på raster och skit så hinner
vi aldrig prata som vi kunde förut,
så jag skriver de här, jag saknar verkligen
när du va som en syster för mej vi
bråkade om massa skit, men de va fan
ändå alltid du som stog kvar vid min sida
och kämpade med mej, och gumman
vi båda har förändrats, de vet vi båda,
eller hur ? Men bästis, vi sa förallt..
Hoppas du förstår att du betyder så
otroligt mycket för mej, och tack för
allt stöd som du alltid kommer med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0